ترجمه مقاله رهبری تحول آفرین و بازارگرایی ، مفهوم هایی برای تکمیل استراتژیهای رقابتی و عملکرد واحدهای کسب وکار


ترجمه مقاله رهبری تحول آفرین و بازارگرایی ، مفهوم هایی برای تکمیل استراتژیهای رقابتی و عملکرد واحدهای کسب وکار

ترجمه مقاله رهبری تحول آفرین و بازارگرایی ، مفهوم هایی برای تکمیل استراتژیهای رقابتی و عملکرد واحدهای کسب وکار

ترجمه مقاله رهبری تحول آفرین و بازارگرایی ، مفهوم هایی برای تکمیل استراتژیهای رقابتی و عملکرد واحدهای کسب وکار در 17 صفحه ورد قابل ویرایش فارسی به همراه متن انگلیسی اصل

مشخصات فایل
تعداد صفحات17
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمدیریت
توضیحات کامل

ترجمه مقاله رهبری تحول آفرین و بازارگرایی ، مفهوم هایی برای تکمیل استراتژیهای رقابتی و عملکرد واحدهای کسب وکار در 17 صفحه ورد قابل ویرایش فارسی به همراه متن انگلیسی اصل


عنوان فارسی: مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی رهبری تحول آفرین و بازارگرایی: مفهوم هایی برای تکمیل استراتژیهای رقابتی و عملکرد واحدهای کسب وکار

دسته: مدیریت

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17


چکیده

براساس دیدگاه مبتنی بر منابع شرکت، بویژه دیدگاه مبتنی بر شایستگی و داشتن صلاحیت در ایجاد استراتژی، مولفین یک مدل کامل از منابع، مزیتهای رقابتی و زنجیره عملکرد شرکت را توسعه داده و مورد بررسی قرار داده اند. اصل موضوع مدل رهبری تحول آفرین و بازارگرایی برای مدیریت به ترتیب مبتنی بر شایستگی مدیریتی و شایستگی تحول آفرینی می باشند. این شایستگی ها باید به بازار هدایت شوند و از طریق استراتژی های رقابتی مانند استراتژی های تمایز در نوآوری، تمایز در فعالیتهای بازاریابی و رهبری هزینه به مزیت های رقابتی تبدیل شوند. در حقیقت این مزیتهای رقابتی به ایجاد ماتریس عملکردی متفاوت شرکتها به صورت کارایی و اثربخشی کمک می کنند. مولفین بعضی از مفهوم های استراتژی رقابتی را با استفاده از یک دیدگاه مبتنی بر منابع (شایستگی و صلاحیت ) همراه با مفهوم های مدیریتی مورد بحث قرار می دهند.

کلمات کلیدی: جهت گیری بازار، دیدگاه مبتنی بر منابع، دیدگاه مبتنی بر شایستگی، مزایای موقعیتی، رهبری تحول آفرین، استراتژی رقابتی


توضیحات بیشتر و دانلود


صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


http://kadab.ir/?p=2249